TiviMate Retour- en restitutiebeleid

Je hebt het recht om je bestelling binnen 7 dagen zonder opgave van reden te annuleren.  Na deze 7 dagen vervalt ieder recht op restitutie.

De deadline voor het annuleren van een bestelling is 7 dagen vanaf de datum waarop je de goederen of toegang tot onze dienst ontvangen hebt, of waarop een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het geleverde product in bezit heeft genomen.

Om je herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons op de hoogte stellen van je beslissing door middel van een duidelijke verklaring. In het geval van een dienst vermeld daarbij je gebruikersnaam.

Je kunt ons op de hoogte stellen door het aanmaken van een ticket op onze website. Maak op onze website een ticket aan met als onderwerp “Verzoek tot terugbetaling” en beschrijf in jouw bericht de problemen die je ondervindt en de reden voor dit verzoek. Zet in je bericht tevens jouw username die je van ons ontvangen heeft voor het gebruik van onze service.

Wij vergoeden je uiterlijk 30 dagen vanaf de dag waarop wij de geretourneerde goederen hebben ontvangen. We zullen hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat je voor de bestelling gebruikt hebt, en er zullen geen kosten in rekening worden gebracht voor een dergelijke terugbetaling.

Voorwaarden voor retourzendingen:

Om ervoor te zorgen dat de goederen in aanmerking komen voor retournering, moet je ervoor zorgen dat:

  • De goederen of diensten zijn gekocht in de laatste 7 dagen
  • De goederen zich bevinden in de originele verpakking

De volgende goederen kunnen niet worden geretourneerd en komen niet in aanmerking voor restitutie:

  • De levering van goederen die op maat gemaakt of gepersonaliseerd zijn. Dit betreft onder andere maar niet uitsluitend, Amazon Fire Stick, Google Chromecast met Google TV en andere apparatuur die vooraf door ons voor jou geprogrammeerd zijn om gebruik te kunnen maken van onze diensten.
  • De levering van goederen die naar hun aard niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, bijvoorbeeld goederen die snel bederven of waarvan de vervaldatum is verstreken.
  • De levering van goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
  • De levering van goederen die na levering, naar hun aard, onlosmakelijk met andere items gemengd zijn.
  • We bieden geen restitutie voor accounts die onze gebruiksvoorwaarden hebben geschonden of onze service hebben gebruikt voor illegale activiteiten.

We behouden ons het recht voor om naar eigen mening retouren te weigeren die niet aan de bovenstaande retourvoorwaarden voldoen.

Goederen retourneren

Je bent verantwoordelijk voor de kosten en het risico van het retourneren van de goederen naar ons.

We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor beschadigde of verloren goederen tijdens de retourzending. We kunnen geen restitutie verlenen zonder daadwerkelijke ontvangst van de goederen of een bewijs van ontvangen retourlevering.

 
Geschenken:

Als de goederen bij aankoop als cadeau zijn gemarkeerd en vervolgens rechtstreeks naar jou zijn verzonden, ontvang je een cadeaubon voor de waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde product ontvangen is, ontvang je een cadeaubon.

Als de goederen bij aankoop niet als cadeau gemarkeerd zijn, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan jou te geven, sturen we de terugbetaling naar de schenker.

 
Contact

Als je vragen hebt over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan via het ticket systeem van onze website.